"Go buy some better insults"

¦ Cute boys , Gif's , Sharon , Tumblr , Vardag
Igår satt jag mig och skrev rubriken till ett inlägg jag aldrig skrev då pappa kom och jag helt enkelt inte orkade ta och skriva sedan när de lämnat. 
 
Hade stalltjänst igår, gick snabbt och smidigt. Red ut på skolhäst med Gabbi och Isabell över lunchen. Innan vi drog iväg kollade Andrew extra mycket på mig och sa åt  oss att sitta kvar och inte flyga åt hellskotta, bara för att jag var minst på störst häst haha. Men det var inte Hawanas plan utan jag flög som en vante och landade ganska så badly på min arm så nu är min muskel konstig och jag kan inte lyfta något som väger mer än 1 gram typ. Värsta är väl att det är min vänster så jag är mer eller minder rätt så begränsad.. men men det kunde gått värre haha! 
 
Idag har jag inte gjort ett skit, hetlt ärligt. Kollat film, spelat, redigerat en bild och lyssnat på hög musik samt kollat min vangliga dos av Dylan och drogat tumblr. Ville egentligen hitta på något med någon vän eller så men eftersom det är lite brist på dem och vädret inte tillåter så jäkla mycket så gömmer jag mig hellre inne under säkert tak. Kanske nästa vecka eller nåt. Det är ju lov snart också.
 
 
 











Kom ihåg mig?