raka motsatsen

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Skolan idag vart chill. Jag och Hanna lyssnade på musik mest hela dagen + jobbade såklart. Skrattade värst mycket och hade lajbans ända fram tills vi slutade för dagen något tidigare.
 
Då Sharon vart sjuk så red Hanna Joe och jag Soppan. Började rida i ridhuset och han rida där typ 30 min för sen hade vissa NIUträning så gick ut i paddocken där Vicky och Linn H red sina hästar. Vicky frågade direkt om jag ville byta häst med henne och Ginger som hennes häst heter verkar väldigt speciell så jag körde till! Han var RAKA MOTSATSEN till Soppan. Riktigt pigg men samtidigt oroligt lyhörd och lyssnade för minsta vink, ibland behövde man bara tänka vad man ville så gjort han det! Gjorde galoppombyten och skänkelvikningar, sånt om inte Soppan kan än. Väldigt spännande att få rida en sån välskolad ponny må jag säga. Vicky tyckte Soppan var speciell tror jag haha, hon tyckte man behövde använda nå väldigt mycket ben. Skrittade av och snackade allt möjligt med alla fyra och sen skrittade vu upp. Länkar Vickys blogg HÄR så kan ni se hur lille Ginger ser ut och kanske läsa lite mer om han?


ɑ n n i k ɑ    •  

Härlig bild!










Kom ihåg mig?