syncade i en anstalt?

¦ Andra Hästar , Stallet , Vardag
Alltså vår klass </3
 
Nä men idag tror ja att jag och Hanna fick typ 10 tillsägelser för vi kan ju inte hålla käft och alla ska vara så roliga, våra lärare fick panik på oss och gicm ut ur klassrummet för vi bara tjattrade hela tiden. Skulle synca en låt med samma låt men på en annan data tog typ förevigt haha. Sen så fick vi införa en ny regel för vår klass är muppig och jag och Hanna kommer bokstavligen bo i korideren nu... Man får inte alls hålla på med mobilen samt absolut inte prata för då åker man tvärt ut haha känner mig skylldig där...
 
Ridningen idag hade vi teori men fick tid till att rida innan lunchen så jag, Sharon och Vicky trallade ut på våra hästar till golfbanan. Red på i ett ganska friskt tempo hela tiden och ja, kollade runt lite på golfbanan hihi sen på hemvägen träffade vi Tilda och Julia M på sina hästar.
Min babe <3<3<3<3<3<3<3<3
 
Btw astaggad på TWD som jag ska kolla alldeles strax, längtat sönder i veckor typ!!











Kom ihåg mig?