usch

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Inte bloggat på länge men jag har ixom ingen blogglust alls. Ska också byta skola, dvs Soppan flyttas. Från 15:e December kommer vi stå på samma stall som Ester och förmodligen gå i en skola i Malmö och läsa samhällsvetenskapliga ämnen. När vi bytar skola är dock inte bestämt än.
 
Så jag känner mig lite upptagen av just detta (även fast jag i praktiken inte är det nåttvidare..) men det känns endå som jag är upptagen fattar ni? Iaf ska bli skönt med höstalove trotts det kommer bli ganska mycket stall. Aa liten mini-uptade. Soppan longerade vi idag, ska ta ut massör då hela bakpartiet inte riktigt vill hänga på lika energiskt. Tror det helt enkelt beror på att hon haft ont och vi inte fått med baken när vi "jobbat" henne. 
 
Sen kan vi ju bara glädjas nått fantastikst åt att 1D kommer till Göteborg nästa år och att jag och Alex (iaf) ska fara dit ifall vi lyckas få biljetter (som släpps nästa lördag btw) och åt deras fina MV på Steal My Girl som bara är för fab.


Anonym    •  

varför ska ni byta skola om ni alltid skrivit att det är mycket skratt och många trevliga lärare i skolan ni går på nu?










Kom ihåg mig?