i do love you

¦ Andra Hästar , Stallet , Vardag
Tyckte jag bloggade så bra igår/förrigår så blir ett kortare inlägg idag..
 
Skolan var pisstråkig. Hade lite problem med aplukt i klassrummen men antaglige hade det trillat ner nått och dött i lufftkoditioneringen för de stank fotsvett. Annars var det ja, tråkigt. Efter skolan så red vi i paddocken och jag red Joe. Det var lite bommar framme så red lite med böjda spår äver dom. Tränade även på att han skulle gå på kort tygel men arbeta i from samt tempoväxlingar i galoppen. Hanna fick även testa både Soppan och Joe, sen så skrittade hon och Sharon av dom. Stack hem typ vid fem och när vi kom hem kollade vi season finale av TW åh såå braaa.
 
Annars så har jag besämt mig för att börja bli en lite mer aktiv fangirl igen haha, tar hårt på mig men lätt värt det. Känner att jag missar för mycket av mina babes så inte mer än rätt att börja ta igen lite och ligga på topp bland fangirls haha! Kan ju börja med att säga att de ska släppa sitt fjärde album, och de har även släppt en låt som är asgrym som heter 'Fireproof' om ni har lust att lyssna!
Annars längtar jag sönder till morgondagens hoppträning!!!











Kom ihåg mig?