Nandos Peri Peri

¦ Shopping , Vardag
Var hemma från skolan idag. Är förkyld och kraften till plugg fans verkligen inte idag..  
 
Mina böcker kom igår, så jag her mest läst. Det är en av anledningarna till att jag inte bloggade igår, var trött också så. Hoppträningen gick bra, hon var ganska seg, men vi kämpade på och klarade hela bananan i gallop. Kom inte rikigt om henne med benen så blir att h lite längre läder nästa gång istället!
 
Var på stan med mamma. Köpte träningskläder, och funktionsstrumpor. Crumpets och Nandos chips + att vi hämtade ut Maze Runner biljettrena. Och jo! Köpte även Teen Vogue för min babe är med i den hehe. 
 
Har btw fått lite Bieber-fever igen, lyssnar på hans låtar och kommer ihåg hur det var för 4 år sedan jag började gilla honom och hur jag bara älskar honom ♥
 











Kom ihåg mig?