skolan + svar på läsarfråga

¦ Andra Hästar , Gaby , Surprise , Vardag , Åsikter
Pallar inte blogga så mycket så drar dagen ganska fort. Det var svinigt kallt hela dagen, Joe gick skitbra på träningen och vi kom hem tidigt. Så ja, ätit och ska kolla klart en film jag somnade till igår. 
 
Svar: Tänkte jag kan klämma in det i detta inlägget då jag inte har nån stor åsikt om det. Jag tycker säkerhetsvästar är "bra" alltså nog med att dom bara är testade mot sparkar och inte om du ramlar av med wateveeea. Har du en väst som passar dig i storleken och form-mässigt stör den mig inte alls, ibland kan jag tom tycka den hjälper mig med sitsen. Ang väst på Böke så är det ju ett måste på hoppträning om du är under 18 år sen är det frivilligt. Tycker väll det är en helt okej deal då, speciellt för att den inte stör mig nått speciellt mycket. Vissa däremot tycker det är väldigt jobbigt att rida med väst.. :p
 











Kom ihåg mig?