10-11

¦ Andra Hästar , Shopping , Stallet , Surprise , Vardag
Igår efter skolan stack jag till stallet. E2 mötte mej vid VI och så visade jag dom hur de fixar allt i stallet!
 
Sen red jag ut på en längre tur med A på Izac och M på Ismir. Var en härlig uteritt i sommarvädret. Red över vägen och till ridhuset och längst den grusvägen. På vägen fanns där en hingst som försökte impa på Soppan men hon var mycket mer intresserad av minisarna på andra sidan vägen hihi. Annars var hon mycket duktig, visade även sitt mod inför Ismir och Izac som inte ville gå förbi ett flak. Hon brukar ju annars vara väldigt töntig men tror hn ville visa hur cool hon var inför de andra hihi.
 
Sen hade jag kvällen så han mocka hagen och åkte hem med C och var hemma vid halv nio.
Idag så var jag och mamma på mobilia. Köpte New Balance skor och Vans! Superkap på vansen så var ju bara tvungen hihih.
NB och Vansen!
 
 











Kom ihåg mig?