April fools day

¦ Musik , Surprise , Vardag
Kom hem till gabbis och mammas misslyckade april skämt, men det var kul haha
 
I stallet så slavade jag åt min häst och sedan red jag barbacka på grusvägen. Hade även kvällen så tog in den hästen som var kvar, kvällsfodrade, bytte täcken och satte upp morgon höet i hagarna. Pussade en del på ponnyn och gönnde henne med morötter så nu älskar hon mig ännu mer eheh.
 
Idag är Justin på Comedy Central kl 22 så ska kolla på det och fram tills dess blir det nog youtube. Och jo vet ni vad?? Idag är det 9 dagar kvar till Coachella OCH JAG ÄR INTE DÄR AHHHH. Buhu längtar i alla fall tills Coachella spelistorna på spotify släpps för jag hittar alltid asbra låtar därifrån haha. 
 
Mina två favoriter från förra året är:
 
Och min favorit ponny såklart!
 











Kom ihåg mig?