das kullas

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Haha så efter att ha ätit på cafe + köpt nya lurar så stack jag direkt till stallet.
 
Fixade Soppans box och sen kom jag lagom till hagen för hon stod vid höhäcken och kom snällt gående mot mej! Tog in henne och tog bara av regntäcket och satte på boots och träns så begav vi oss ut barbacka. Red på kullarna och skrittade mest runt och utforskade lite ridvägar. Gick upp på den branta backen som går uppe på en liten kedja av kullar haha, lagom igenväxt så vi fick prega oss igenom men hon gick snällt på haha det var mest jag som fick grenar i huvet. Blev mest skritt och lite trav där och inte förrens på hemvägen tog jag lite galopp. Aja det var superkul, för på vissa brant kullar fick hon ta i så attans mycket haha, men aldrig fel med backträning!
 
Hemma i stallet skyndade jag på med täcket igen och så fick hon en morot. Stack sen ganska snart till bussen och hemma nu till One Direction dånandes från Sharons rum!
Världens finaste ponny hiih











Kom ihåg mig?