Det känns som vi går där med ångest tillsammans och väntar på sommarn

¦ Djur , Kreativt , Natur , Vardag
Lördag: 
Ett ord, KAOS. Asså riktig kompiskaos, smått roligt dock. Allt löste sig och vi köpte godis och kollade TMR hah.
 
Söndag:
Trött som in i, men annars gick den endast åt att läsa 86 av 99 kapitel av denna underbara ff:en. LÄS oavsett om du är fan eller inte, den har till och med blivit publicerad och utgiven för att den är så populär så om du inte vill ha Haz med läs den utgivna versionen! HÄR är ff:en och HÄR är den utgivna versionen! Den utgivna versionen finns det tyvärr bara 7 kapitel av (som är gratis) då det ska löna sig att köpa den!
 
Måndag:
Illamående hela natten, har antagligen fått magkatar... Iaf red Harry *wink* på APL:en, gick bra dock var han lite hmm... speciell. Liten och söt i alla fall. Åkte till stallet, läste på bussen, red ut på snäckan och måde dödligt dåligt på vägen hem igen...
 
Idag, Tisdag:
Hemma, sovit skitdåligt, mår illa och halvsover mest hela tiden. Emellanåt scrollar jag genom del två av ff:en men annrs ligger jag mest i sängen med iPaden... Gick ut i trädgården för att fota "det rosa trädet" lite, blev nöjd med bilderna så bjuder på dem och en på min prinsessa!
 


ɑ n n i k ɑ    •  

Fina bilder :D

Svar: Tack :D
Sharon Eden America Hajny

Ester    •  

Hahah, vad hände i lördags egentligen?! Blev asrädd när jag tog upp mobilen på restaurangen och hade fått en massa sms och meddelanden D:

moniki.blogg.se    •  

riktigt fina bilder!

Ida - foto & häst    •  

åhh älskar bilderna fina Sharon!! Så vackra :'DD










Kom ihåg mig?