Lördagshoppning

¦ Stallet , Surprise
Vaknade tiiiidigt idag så satte mig vid datorn ett tag. Typ så en halvtimme innan bussen skulle gå ringde jag till Clara för att fråga om hon ville hänka till stallet och det ville hon så typ halv tolv åkte vi.
 
Väl framme tog vi in ploppan och så borsta Clara henne fint medan jag mockade och fixade boxen. Tog ut alla grejer och sedan gick vi ner till paddocken. De före oss hade redan bommar framme så ställde bara fram två hinderstöd och skuttade lite några gånger! Soppan skötte sig superduper och taggade verkligen till trost den otroliga värmen! När vi var nöjda och glada slängde jag upp Clara. Soppan skötte sig bra med henne också och så fick Clara också hoppa några skutt hihi. 
 
Satt sedan ute med de andra vuxna och snackade ett tag innan vi var tvugna att gå till bussen! Kom typ precis hem och ska fixa bilderna nu!
 
 


ɑ n n i k ɑ    •  

Så fina bilder!










Kom ihåg mig?