where are we going this time?

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Stallet!
 
Nä men begav mig till skånetrafiken för att köpa kort inna jag far till stallet i strålande sol. Fixade allt runt Soppan box och sen var det bara att öva inkallning igen i hagen. Hon kollar just nu bara upp när man ropar på henne och när man kommer så nära så hon kan lukta på godbiten (idag; halvt äpple) så börjar jag gå bakåt lite och så får hon följa efter några steg sen får hon det och så tar jag på grimman. 
 
Fixade henne + lindade hennes framben och sen sen red jag bort till lilla gräset. På vägen dit var hon ganska larvig och stannade hela tiden. Själva passet gick superbra och hon var väldigt pigg. Det lite underliga idag var att hon blev piggare ju längre jag red?? Aja, inte nått fel med det dock haha. Men hon var superfin och speciellt i galoppen. Lite lång var hon men gick i form och allt! Gick hem med henne så hon fick lite mindre att bära när hon endå varit så duktig.
 
Hemma i stallet klippte jag till hennes stubb lite (inte pannluggen hehe) och det blve faktiskt bra haha! Hemma nu och inväntar gäster kl 3 så ska nog ta en dusch innan!


Divorce your horse    •  

Så vacker bild! :)

Svar: tack! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?