a friend isn’t your friend until they defend you in your absence.

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
Jaha. 
 
Igår så gaddade vi oss. Är jättenöjd med hur mina tatts ser ut, kommer nog bli ett par till! Tattueraren var jättenogran och pillade länge med tattsen, även fast dem var så små, rekomenderar Zoi tattoo starkt. 
 
Annars var vi på stan med kompisar ett tag efter, sedan stack vi hem till oss med Sara och efter det, vid typ nio på kvällen drog vi till Jocke för att se på film. blev ingen film för min, Erikas eller Saras del då vi inte pallade stanna men de andra var kvar ett tag till. Jag kom hem vid halv tolv eller något och gick och lade mig nästan direkt. 
 
Liam fyllde 22 igår också, så grattade han på twitter såklart men han får ett GRATTIS BBY här också. 
 
Vaknade för någon timme sedan och har hunnit tvätta mitt hår, och nu ska jag läsa ff:s hahah jag är omöjlig.. Vid tre ska jag till stallet och fodra hästarna samt hitta på något med Soppisen!
 











Kom ihåg mig?