botvacc 3

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Sovmorgon och det bar iväg till stallet vid 8.
 
Fixade henne och gjorde henne fin till att vet skulle komma och ge sista dosen botvaccin. Klippte manen, kronränderna, hovskägg, öronhår och svansen och borstade noga. Fick beröm av en i stallet om att hon blivit riktigt fin och de blir man ju alltid jätteglad av! Hon fick både morötter, ett päron och lite persika + hästgodis i väntan på veterinären. Han kom på bestämd tid och så fick hon sprutan och det gick super som vanligt. Slängde på täcke på henne och Izac då det börjat regna rejält. Han smörja sadel och träns noga och fixa ordning med allt som hänger vid/på boxen och sen gick jag till bussen i regnet. Hoppade av vid centralen och han köpa en sub på matkortet och sen stack jag till skolan. 15 min sen men hade tur att vi fyllde i närvaron på slutet av lektionen och fick äta på lektionen! 
 
Senare idag ska jag fixa video på stall-tour som jag även han filma idag annars är inget inplanerat!
Ärtan idag!


ɑ n n i k ɑ    •  

Så söt :D










Kom ihåg mig?