Flies right through the sound moving her body all around

¦ Cute boys , Stallet , Surprise , Tumblr
Hola amigos. 
 
Jag har ju som sagt gått och blivit redig sjuk tyvärr såhär innan skolan..Bestämde mig för att åka tidigt till stallet så på väg til bussen träffade jag vår 1D polare som vi går på konserter med då hon går på gymnasiet där var vi tar bussen ifrån. Många malmöbor började idag, dock inte vi som valt de bra skolorna att gå på hahah
 
I alla fall, kom till stallet sådär halv död. Jag nyser inte så ofta och isåfall är det bara typ så en nysning men idag så när jag fkn nös då fkn nös jag typ i hundra år. Red lite galopp intervaller på stubben precis utanför stallet och sen mockade jag hagen och fyllde vatten innan jag stack hem igen. Soppan skötte sig bra och var lätt att kontrolera mellan olika tempon, dock lite tjabbig i traven till en början men lossnade efter en stund och då avslutade jag passet! 
 
Kom hem precis och gjorde mackor och nu bloggar jag innan jag ska kolla runt på internet efter skojjigheter! Kanske bloggar nogt mer lite senare! 
 











Kom ihåg mig?