gabby lever

¦ Natur , Stallet , Surprise , Vardag
Tro det eller ej, har bara inte bloggat.... Vad har blivit av mej?? Äsch tror de är MF som ställt till det faktiskt haha men nu är det slut så banne mej om jag inte börjar blogga ordentligt nu!
 
Igår så var jag iaf i stallet väldigt fort, kom dit och skulle löshoppa lite. Soppan var mest på bushumör så hon rände runt i paddocken och hoppade när hon kännde för det helt enkelt som endå blev några gånger. Sen så fick jag en spontan ide - rida i halsring på stubben nämligen! Hade grimma på som jag fick styra bort med tills vi var längre bort från gården men sen kunde jag styra ganska bra med halsringen! Hon var hyfsat nyfiken men lyssnade endå superfint. Till och med när jag vände upp hemmåt så lyssnade hon fint, kunde galoppera hem utan att hon gjorde nått dumt samt stanna från trav till halt! Supernöjd.
 
Sen så spolade jag henne och han mocka ur hagen och fylla vatten och sen så skulle C köra hem så fick hänka på därför blev det en väldigt kort dag i stallet. Väl hemma så var det kompishäng, göra tie-dye tröjjor och käka pizza sen vid åtta så cyklade vi till hamnen och körde ett kvällsdopp! Jag var modig och hoppade i först haha och Sara och Ivona sen!
 











Kom ihåg mig?