John de Sohn @ MF 2k15

¦ Musik , Vardag
Ja, vaknade igår med otroligt ont i halsen, men då alla polare är sjuka och vi delar saliv med j'mna mellanrum var det bara att vänta sig haha.. 
 
Hade lite svårt att bestämma mig om jag ville dra till MF på kvällen så velade ett bra tag under dagen men tillslut pallrade vi oss ändå dit. Det blev jag Gabby och Sara men sedan mätte vi en del andra dudes där så hängde med dom under själva giget. 
 
JDS börjde först 23:30 så köpte lite mini donuts innan, sedan stog vi på plattan ett tag innan det drog igång. Var ett nice gig som vanligt och vi hoppade och sjöng med ända tills slutet. Kom hem vid halv två så det var inte jättesent men var ändå död efter dagen så satt vi mobilen en stund innan jag däckade. 
 
Imorse vankada jag way to early med en förkylning som bara blir sämre ju mer tiden går, men det är inte så farligt.. Är lite extra trött bara hah.


Ida - foto & häst    •  

åhhhhh vill med till malmöfestivalen <333333 dock fick jag ej de för behövde då ta ledigt från skolan och de gick icke tydligen, usch för dem hahah :(((((

sv; tack finaste Sharon <3
Jaa min mamma, hon har också häst, ett svenskt halvblod, Cawazaki heter han, kallas Zaki. Hon har ridit och haft häst sen hon var liten, och när jag föddes hade hon en annan häst som hon sen sålde, så växte upp med hästarna :)
Jo absolut kan jag svara på det hehe :D Stallplatsen kostar ungefär 2400kr har jag för mig, sen foder och sånt har jag inte direkt koll på hur mycket som går åt hehe.. mamma köper ju in och har koll på det då både Zaki och Kalle äter samma foder. Men vi säger att de är 400 kr i månaden. Sen skoning är ju var 6/7/8:e vecka, beroende på årstid, och den ligger på 900 kr. Sen + lite annat smått man alltid behöver, t.ex till hans exem nu på sommarn heheh. Sååå kanske runt 4000kr i månaden när de är skoning :D










Kom ihåg mig?