soppan the inte riktigt en dressyrpolle

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Åkte till stallet, + pennyade som vanligt. 
 
Fixade Soppan och hon fick #rockasockor idag igen för hade lust haha. Red barbacka dressyr i paddocken och det gick sådär. Alltså blev helt paff för i början så tryckte jag med vänster skänkle och tog i höger tygel + duttade med dressyrspö på vänster sida och vet ni vad hon gör??? JO HON GÅR TILL VÄNSTER!!! Alltså först trodde jag att jag drömde eller något för hon är ju inte 3 precis och så höll hon på så flera gånger??? Sen typ några gånger efter så gick hon helt plötsligt åt rätt håll?? Vet ej om hon skämtade med mej eller något äsch hon tänkte väll bara driva med mej eller något. Aja sen gick det sådär, i traven så var hon ganska stel och motvillig iaf i ena varvet. Galoppen gick bättre, lite dragig och galopperade på mittvolten så drog hon sig utåt hela tiden. Övade lite galopp från skritt och det gick osså bra samt lite serpentiner i trav. Skrittade av och sen så spola jag av henne och huttade ut i hagen. Tränade med pennyn på trick haha inna jag stack till bussen!
Pennyade även lite från bussen till cykeln haha och det gick bra!


ɑ n n i k ɑ    •  

Fin :)

Ella    •  

Gud vilken härlig blogg du har & din häst är ju supergullig!
Kram♥

Svar: tack så jättemycket! :D
Sharon Eden America Hajny

Lina Green - Frihetsdressyr på islandshäst    •  

Vilken fin blogg ni har! :D

Svar: tack så mycket! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?