why be racist sexist homophobic or transphobic when you could bE QUIET

¦ Gaby , Stallet , Surprise
Åkte som sagt till stallet vid tre. Kom dit ungefär halv fyra och tänkte fixa hästarnas mat men så hade A redan gjort det så det blev bara att ta in Soppan direkt istället. Soppan fick agera cowboysar häst idag då jag bara planerade att rida ut en sväng till kullarna. 
 
Då hon vilat i typ två dagar [och då hon alltid har rådamp på kullarna] så gick det jäkla fort hela ridpasset. Spelade ingen roll om det var skritt, trav eller galopp utan hon bara pinade på för livet. Men men, annars gick det bra, hon var lätt i handen och lyssnade fint på skänkelhjälperna. Efter en timme eller så skrittade jag hemmåt och möttes av att A fodrade hästarna. Hon hade tagit fel på dagarna [inte för att det gjorde mig något haha] så jag sa att vi kan ta hennes tisdagsfodring istället!
 
Mockade hagen och gosade med ponnyn innan jag stack hem!
 











Kom ihåg mig?