lilla björn

¦ Andra Hästar , Gaby , Gif's , Stallet , Surprise , Vardag
Efter skolan så for jag till stallet.
 
Fixade till Soppan och Izac och sen plockade jag in mitt lilla hallon. Redigt smutsig men bara täcket är helt är lilla jag mycket nöjd och det var de. Fixade henne och pallrade oss ut till paddocken. Var vindstilla för en gång skull och inte alls kallt så helt ok väder att rida i. Red ju henne senast i lördags typ i 20 min ute lite snabbt och innan dess vet jag inte när jag red henne haha så idag blev det dressyr.
 
Hon gick bra men när jag tog av henne ridtäcket och hängde det på staketet så var hon jätterädd för det och det brukar hon sällan var eller iaf inte så mycket som hon var idag, tramsig. Aja, hon lyssnade fint, ville inte helt arbeta lång och låg utan drog sig uppåt och var ganska pigg så körde mycket övergångar osv och det gick jättebra.
 
Innan jag stack hem plockade jag in de andra bären (aka hästarna) och sen stack jag hem!
 











Kom ihåg mig?