Om skolan: "Har testat, det var inget för mig"

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
Okej vart ska man börja? Hmm
 
Var ett tag sedan jag bloggade med ett inlägg där jag skrev något. Det var så längesen så jag inte minns när det var hahah. *Kollar tillbaka i arkivet*  3 december var det tydligen. Tiden går alldeles för snabbt. 
 
I alla fall, vet inte vad den tredje december var för dag och vet inte alls vad jag har gjort dagarna efter det men i alla fall. Har varit i stallet igår [säkert nån dag innan jag tappade bort tiden/datumen/livet] men kan väl säga att det inte har hänt så mycket nytt. Soppan har varit snäll, skött sig bra för det mesta. Igår blåste det otroligt när jag red så hon hoppade lite hej vilt men annars gick hon jättefint. 
 
Idag hade vi praktik som vanligt. Tog ut hästar, mockade och sopade. Sedan tog vi lite paus för vår sida blev klar fortare än den andra och eftersom jag och Gabbi höll på att höa stalelt då så körde vi runt varandra på hövagnen. Kom upp i 2.3km/h faktiskt.
 
Jag har ritat jättemycket i photoshop på senaste tiden. Vet inte men jag känner mig jätte artsy och tumblr inspirerad på senaste tiden. Har nog med det uppkommande lovet att göra. 1D tar också upp mycket av min tid och det är nog dem som är problemet till att jag inte vet vilken dag det är. 
 
Mycket diskussioner om julklappar har det också varit. Vet vad jag ska köpa och till vem [för det mesta, har som sagt ingen koll alls på något längre] har bara inte orkat ta mig till stan och handla. Får göra det i helgen eller efter skolan någon gång i veckan. 
 
Läser om After gör jag också. Måste sluta med det dock för jag blir galen. Har bestämmt mig för att jag ska reda ut mitt liv under lovet. Låter som en bra plan.
 


Catrin Monica Sandberg    •  

Kul med mer text :)










Kom ihåg mig?