silly stuff. it matters.

¦ Gif's , Sharon , Vardag
Jag var så otroligt trött i morse alltså! Vet ine vad det är med mig men det börjar nog kännad i kroppen att det behövs lov. Vad är det, tåv veckor kvar innan jul? Äsch något sånt förhoppningsvis.
 
Annars hade vi sovmorgon som jag hade glömt bort så eftersom larmet gått och jag var vaken bestämmde jag mig för att kolla på min favorit Disney film. Beaty and the Beast såklart! Världens finaste film, och en klassiker såklart. 
 
I alla fall. Första lektionen blev BIO och vi gick igenom till provet näst-nästa vecka. Känns okej, men ändå komplicerat.. Sedan hade vi lunch lektion eftersom vi ska till Irland i April och d behövs det ju förberedas en hel del. Så tog take-away med oss till skolan och åt där. 
 
Sedan var det engelska där det blev lite fritt arbete typ och då hann jag läsa ut min bok, passade bra då vi har prov på den på fredag. Sist var det samhälle där vi jobbade i grupper med något tråkigt som har med arbetslivet att göra. 
 
Kom hem strax innan halw fyra och förbättrade två samhälls-uppgifter, pluggade till två prov och sedan skrev jag över mina anteckningar som jag hade på lösblad till ett sammlat häfte där jag har allt och sedan så kollde jag Beauty adn the Beast: The Enchanted Christmas. 
 
Har läst lite FF och ska kolla YT och tumblr nu!
 
 











Kom ihåg mig?