to avoid being robbed, own nothing at all

¦ Andra Hästar , Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 Idag hade vi fokusdag i skolan så blev en kort skoldag. Var först på fysiken, trodde vi skulle ha prov, hade inte prov, så gjorde annat. Åkte tillbaka till skolan, gjorde ett prov, gick och åt, åkte hem. 
 
Vid tolv ungefär var jag hemma igen så satt vid datorn hela tiden och fixade lite allt möjligt. Kollade AOOD3 och annars var det bara photoshop. Vid fyra åkte jag till stallet och väl där så fixade jag kraften till alla hästar och såklart så fiade jag till Soppan. 
 
Orkade inte riktigt göra något seriöst med henne idag, så blev typ 30 min ridning på banan i halsring! Gick bra och så, hon var pigg men annars inget speciellt. 
 
Kom typ precis hem och har ätit så ska plugga lite till ett test imorgon annars är jag jäääättteeetrött så går nog och lägger mig tidigt hahah
 
 


Cassandra Haraldsson    •  

Härliga bilder!

Svar: tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?