trainride

¦ Gaby , Stallet , Vardag
IDAG BÖRJADE TÅGEN GÅÅ WIIEEE
 
Asså tog tåget 20 över 1 och kom hem 3 asså hur härligt??? Värt att fira!! Okej så cykeln hängde ju med idag så aa drog till stallet och fixade Soppans box och allt därtill inna jag tog in mitt hallon som stog på kullen och kollade på mamma när hon ropade glatt men nä hon ville inte komma mig tillmötes så jag fick serva henne istället. 
 
Skulle först klickerträna/trickträna i paddocken men har bara ridit där denna veckan så när vädret ändå var till vår fördel så ombestämde jag och red ut barbacka till jiddebjär. Trallade mest runt på alla kullar och körde lite offroad ridning i alla gångarter och klättrade upp där och ner någon annanstans, träffade harar och rådjur osså. Hon va typ pigg men vissa kullar är ju redigt branta så lite jobbigt blev det endå trotts bara 3 galoppsträckor. 
 
Red hem och slängde ut henne i hagen igen och sen skulle tåget snart gå (de går varje halvtimme ALLA DAGAR I VECKAN!!!) och kom hem typ 3 och typ strax därefter kom mammas kompis och hennes dotter så bakade lussebullar och åt haha. 
För jag kan knappas vara den enda som har konversationer mellan mej själv (fast Soppan är ju en jag) i stallet??


Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt! :)










Kom ihåg mig?