fire

¦ Andra Hästar , Surprise , Vardag
Idag var vi ju på sån terariegrej. Höll på med reptiler en stund och sen mössen som var så himla söta, speciellt de 4 dagar gamla ungarna. Gullade med dom och vill typ sno med dem hem hehe.
 
Åkte till stallet vid 1 och red först ut med Emma. Red barbcka på Soppan i förhoppningar om att hon skulle va pigg men icke. Hon var sitt vanliga jag, någon spurt i galoppen när Emma red först. Ja, det var kul iaf. Sen red jag Kalinka och hon blev grymt fin efter att jag ridit typ 1h haha. Hoppade henne lite med och det gick mindre bra men hon var ganska trött efter dressyren som blev hmm intensiv. Hon ick stå och torka med fleecetäcke för hon var dyblöt och ångade jättemycket. Till sist red jag Dalton. Började med gramanen direkt för tt slippa dragkampen och red med den en stund och n'r jag tagit av den var han fortfarande superfin. Hoppade han med och det gick jättebra! Kom över hela 1.05m typ och han hade lite mer motor idag så är supernöjd. Han hoppade dock rakt in i en pelare med mej så mitt ben fick stryk så fick typ daseont ett tag och stiglädret lossnade haha annars gick det bra! Hade velat skriva mer utförligt om ridpassen men Sharon tjatar sönder om att kolla SPN så japp.
Dalton och Kalinka!











Kom ihåg mig?