Jag skulle släppt er i barnbacken...

¦ Natur , Vardag
Idag bar det av till Vallåsen för skidor. Vår skidlärare var hilarious men hans plan på hur vi skulle lära oss att åka var väl lite annorlunda.. Började med att vi skulle till den längsta blåa backen (alltså inget svårt tydligen). Började med att hälften av alla trillade ihop när vi skulle av liften så vi typ dog av skratt redan där haha. Efter det var det asbrant (för att de som kan åka skidor ska få lite fart) men det var ju kind off inget för oss så vi mer eller mindre gick sidledes den biten. Folk trillade och åkte in i buskar och i varandra och skidläraren bara stog och skrattade och sa att han borde släppt oss i barnbacken istället haha.
 
Men i alla fall, ner kom vi efter typ 30 min, något som sedan gick på typ fem minuter istället så ni kan ju själva tänka er vilket kaos det var innan dess.. jag trillade sammanlagt fyra gånger varav två var i väldans fart så fick rätt ont i både handlederna och vristerna men men.. Sen stannade vår kompis liften i typ en kvart för hon trillade hela tiden och jag trillade även själv i liften en gång så haha. Något Gabbi tyckte var väldigt roligt tydligen!
 
 











Kom ihåg mig?