Men vi tar och rider ut soppan

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Japp, var i stallet ca halv elva och fixade min tös för en uteritt. 

Fick lov att rida på grannens gräsäng så skulle rida bort dit. Hon tramsade sig lite på vägen dit men inte så mycket som jag trodde hon skulle aka behövde inte hoppa av och leda henne! Hon var lite misstänksam vid grannens hästar dock och spände sig lite och försökte se snygg ut hihi. Vän på ängen måste man förbi typ 3 hus först och de var grymt läskiga tyckte hon. Hon rusade iväg i galopp och sen började hon hoppa som en galning?? Hon hoppad och vände sig och ville tillbaka men vi kom förbi tillslut. Red längst bort på en volt och så  och hon var superfin. Hon försökte gnägga typ 20 gånger men det kom bara små fåniga pip haha så himla gulligt. Tog galopp på raksträcka med så hon fick sträcka ut sig och sen red vi hem. Hon taktade vid hästhagen så hästarna som gick där blev helt till sig och då blev Soppan ännu mer vild så hade lite svårt att hålla henne på plats för hon ville mest bara springa in till dom och ha sig haha. 

Fixade pluttan hemma (som blivit riktigt svettig) och sen visade jag fram Dalton lite fort innan jag stack till bussen. Vid 4 ska vi på nån teater med lillasyrran Så japp.












Kom ihåg mig?