my future???? haha look at the the f13 button on ur keyboard…… theres my future

¦ Natur , Vardag
Bloggade inte igår då jag inte hade någon lust alls.. Red Dalton lite först och tänker aldrig mer rida den hästen igen. Han drog ner mitt humör så jäkla mycket så det inte är sant, har aldrig suttit på en starkare häst förrut och tänker inte göra det heller. Tur att jag inte behöver i alla fall.. 
 
Efter det red vi Soppan lite och jag tyckte mina språng gick jättebra så jag är nöjd! Kom hem sedan och satt vid datorn och kollade youtube klipp samt en episod av SPN.
 
Har inga planer på vad jag ska göra idag, tänkte kanske spela lite sims eller nåt sånt.. Måste också säga att jag är medeten om att vi inte fotat på et tag men gräsängen där vi brukade fota tidigare får vi inte längre rida på och vägen till närmaste gräsväg är typ en halvtimme så tyvärr blir det inte alls lika mycket fotograering längre.. Ska försöka fråga ett par "nrligande" grannar som också har en äng där vi kanske kna få rida.. Sen så är ju inte vädret perfekt heller så bilderna hade ändå bara varigt trista och gråa..
 


Divorce your horse    •  

Snygg bild! Och riktigt snygg Header du har! :)










Kom ihåg mig?