never throw me anything unless you’re ok with it dropping

¦ Stallet , Surprise , Vardag
 Okaay så bloggade visst inte igår woops...
 
I alla fall så var det en vanlig dag igår. Fixade stallet men red inte då Gabbi och Emma gjorde det istället. Spelade en del GTA och sedan kollade vi även färdigt på 9:e säsången av SPN. 
 
Idag fodrade Gabbi och sedan fick jag släppa ut hästarna så gjorde det vid typ 9 och efter det satt jag vid datorn och spelade HW. Spelade även lite GTA och lyssnade på musik.. Vid halv 2 kom Emma så då bestämmde vi oss för att rida ut till gräset. Soppan var jättefin och jag arbetade en hel del med galoppen som gick super duper! Satte även upp ett litet hinder av pinnar och det hoppade hon också jättegulligt hihi
 
Ska alldeles strax laga mat hade jag tnäkt och sedan ska vi nog kolla både PLL och SPN!
 
 











Kom ihåg mig?