två pass i mängden

¦ Surprise
Två pass på Soppan jag minns extra mycket för att...
 
.... det gick dåligt.
27 Juni 2014. Sommaren och när de bara gick dåligt. Red inte så länge för blev så himla arg för fick verkligen inte loss henne alls. Frustrerande var det så skrittade ut istället efter 15 min i paddocken typ. Inte för att det gick bättre då hon var "rädd" för allt och ville inte gå fram så slutade med att jag bara var tvungen att skrika rakt ut och sen grät jag för att jag var så besviken. Senare bad vi Sarah kolla igenom henne och hon var enormt spänd bakom nacken så det fick masseras ut (tack och lov att vi har PS träns nu). Ja, ett pass man helst vill glömma men det sitter i skallen för att det just gick så himla dåligt.
Och detta är en "bra" bild från passet...
 
.... det gick väldigt bra!
Har ju väldigt många bra pass att välja mellan men om jag måste välja ett tar jag det jag först kommer att tänka på, 29 Mars 2014. Gick egentligen som det brukade då tror jag men vädret var på topp och bilder blev tagna så tror det är därför jag minns det som ett extra bra pass. Och hon var ju fin! Har ju många pass nu senaste tiden som slår det passet men minns dessa inte lika mycket då det inte finns bilder på det... blir ju bra denna veckan när vi får ta massa nya och dokumetera!
Våren är nog vår bästa årstid, där presterar vi som bäst!











Kom ihåg mig?