are you for real?

¦ Djur , Natur , Vardag
haha bara realare fattar det där skämtet.
 
I alla fall så vart det första dagen på praktiken. Började med att vakna klockan fem och sedan gå upp klockan sex för att ta bussen klockan sju och komma till stallet klockan åtta. Kom dit och fick byta alla smutsiga schabrak samt städa i sadelkammaren och sopa läktarna. 
 
Efter det gjorde vi i ordning Marlene som jag sedan skrittade i 30 minuter då hon har varit halt en lång stund men ska börja sättas igång. Hon var snäll men ganksa pigg och frammåt plus att hon slängde något fruktansvärt mycket med huvudet. Alltså var den första dagen väldigt bra!
 
Runt ett var jag tvungen att åka till Lund för att ha fysik. På fysiken jobbade vi med atomen och dess kärna samt lite densiet, radie, volym och periodiska systemet. En del uppgifter vart lite klurigare än andra men jag klarade i alla fall flest uppgifter av oss alla, och då är jag inte så värst begåvad hah.
 
Kom hem runt kvart i sex och packade upp allt samt att jag precis ätit. Nu ska jag nog göra nåt kul i ps elelr fortsätta koda!
 


Natalie    •  

fin blogg!










Kom ihåg mig?