bra start på dagen

¦ Surprise , Vardag
Vaknade och skulle skicka bilder till Emma från några dagar sen.
 
Loggar in på min mejl och läser lite andra mejl från några lärare och sen klickar jag in på ett Hööks-mejl om vinnare på deras resenciontävling. OCH VET NI VAD?? JAG VAR EN AV DE SOM VAN 1000kr PÅ HÖÖKS OMG JAG TYP BLEV SÅ HIMLA GLAD SÅ JA. De va typ det, sen skrapade jag en trisslott och van 10kr så då tyckte mamma och Sharon att jag ska spela lite mer så spelade lite lotto hehe. Annars så ska jag spela sims med Sharon nu, sen kommer pappa och några andra och firar vår födelsedag. Imorgon hämtaräven Morten Julias klippmaskin så blir det till att klippa Soppan och Dalton själva i veckan haha får se hur snyggt det blir!
 


Sanna    •  

Åå vad kul, GRATTIS :D

Svar: Ja! Tack :)
Sharon Eden America Hajny

Ester    •  

Ömg naaaajs grattiiis! :D va va det för tävling? :O

Svar: Taack! Man skulle typ skriva en recension om mån av deras produkter bara! :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?