Stallet och empan

¦ Shopping , Stallet , Surprise , Vardag
Var först i stallet på morgonen. Red dressyr i ridhuset med dressyrsadel och hela paketet. Hon var fin men lite småstoig, berodde nog på att jag hade sporrar. Hade på snodden för en kort stund för att hjälpa henne ner i en djup form.

Åkte hem och stannade till på Hööks och Horze med Emma och Elin. Köpte inget men var rejält usgen haha...
När jag skulle cykla hem kunde jag inte det för min cykel hade blivit stulen japp kul. Kom hem och spelade sims, kollade SPN och cons. 
 
Vid fem stack jag och Ester till empan där jag köpte en skjorta på Carlings (favvobutik nommer 1) och sen "åt" vi redfellas smoothies. Har precis kommit hem och tyckte det skulle sitta bra med ett blogginlägg!
Pluttan idag, börjar jobba bort underhalsen i måttlig takt!


Julia Forsbacka    •  

Gud vilken söt häst! *_*

Svar: tack! :p
Sharon Eden America Hajny

olivias | mode, foto & vardag    •  

så fin bild!










Kom ihåg mig?