I made a deal w/ the devil

¦ Photoshop , Vardag
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det vår födelsedag! *partyhattarna på* Slänger även in ett grattis till Nina som också fyller år idag! *blåser i en sån som rullar ut sig när man blåser i den*
 
Som vi sagt tidigare så blir vi 17år idag! Tiden går alldeles för fort... I alla fall så blev det god frukost idag, aka marrängsviss och choklad. Jag och Gabbi gav varandra lite presenter och av henne fick jag Justins The Key parfym, fast collectors edition samt duschkräm och något mer som tillhörde! Av mamma fick jag en kudde där det står Mrs. O'Brien och så ska vi få lite mer av henne sen *girig* Av pappa får vi när han kommer och Ester kommer ikväll hehe. Ska käka tacos och äta kaka och antagligen kolla någon film eller så hehe.
 
Skolan idag började med ett gym-pass på Nordic. Efter det hinkade vi i oss vars en hel SUB och cola och sist men inte minst hade vi projekttid. Gick därifrån ungefär vid två och kom hem runt halv tre. Började på min novell och den kommer nog bli rätt så bra. Anledningen till att detta inlägget är uppe så sent är för att det brallade ur och jag råkade trycka back space två gånger så att det inte sprades så japp hehe lagom glad. 
 


Jasmine    •  

Grattis i efterskott! :D

Svar: tack så mycket! :D
Sharon Eden America Hajny

:)    •  

Kan inte ni göra ett inlägg om hur mkt ni betalar för Soppan i månaden o sånt? O plus o minus att ha egen häst? kollar på att köpa ponny så ja:)

Svar: hade vi väll kunnat =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?