sharon (like the fruit)

¦ Gif's , Serier , Vardag
Idag var det en bra dag, trots det urusla vädret. Fick reda på våra betyg på svenska NP och jag fick A på alla tre delar så jag är såhäääär glad över det. Annars hade vi en rolig vikarie på engelskan, som gärna gick in och ändrade litei våra personliga brev på skämt så ja vi typ garvade haha.
 
Kom hem dygnsur och bestämmde att Soppan får en vilodag p.g.a vädret. Istället satt jag och vid datorn och kollade bloggar och lite sånt annat och nu har jag och Gabbi precis kollat klart fyra episoder av SPN!
 
something like this??
 


Johanna L    •  

Hej! Kan ni göra såna rörliga bilder? Kan ni isåfall vissa det i ett inlägg? :D

Johanna L    •  

Hej! Kan ni göra såna rörliga bilder? Kan ni isåfall vissa det i ett inlägg? :D










Kom ihåg mig?