vi ska baka chokladkaka? Vi bakar två

¦ Surprise , Vardag
Okej, tog mig ett tag att komma på en rubrik så måste dra hem några nya till utkasten haha.
 
Imorse vaknade jag klockan sex, wäh. Kunde inte somna om men skulle ändå upp vid halv nio för att dra till stallet ungefär en timme senare. Åkte till stallet klockn halv tio och var där ungefär kvart över. Gick till stallet för det blåste asmycket så tog lite längre tid än planerat men men. 
 
Kom till stallet och började med att smörja typ allt och göra rent skydd och boots samt att jag plockade fram en grön-blå outfitt att ha då jag skulle rida ut med en tjej som var där och provred Lise. Red ut med henne och Soppan vart lite loj men galopperade på fint över hela gräsvägen. Blev en snabb liten tur och kom hem precis så att jag missade bussen men Mårten var snäll och körde mig till Jägers så jag kunde åka därifrån istället för att vänta i stallet typ 300 år.
 
Kom hem och spelade lite sims samt tvättade mina skor och städade och lite sånt.. Ska nu alldeles strax kolla SPN och sedan kolla ikapp de episoder av alla serier jag inte sätt än!
 
 











Kom ihåg mig?