dressyr ridning

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Pennyade till stallet och om jag får säga det själv så går de ju riktig tbra nu!!
 
Iaf i stallet så tog jag in loppan och fixade henne. Lindade och körde eskadronoutfit och så ner till paddocken. Tog med gramanen för säkerhet skull för slutar alltid med att jag springer och hämtar den endå men den behövdes inte idag. Det gick bättre än förväntat om jag ska vara ärlig. Hon var lite tjabbig i munnen först men sen lossnade hon efter skänkelvikningarna. Körde på och galoppen kändes osså bra, bättre än traven så kände att det är traven jag skulle öva på idag. Hon fick en skrittpaus mellan och efter den gick det sämre?? Det var som att det var som från början igen även fast hon var uppmjukad... Men sen så gick det någorlunda så avslutade. När jag skrittade av så blev hon mystiskt rädd för kortsidan med hinder, fjant.
 
Fixade henne och så fick hon slicksten sen ut i hagen. Mockade lite innan jag pennyade till bussen igen! Hemma gick jag och S och köpte pizza haha firade 3:e veckan klara på jobbet typ!


Josäfin :>    •  

GULLIGASTE OUTFITEN

Svar: omg taaaack!!!! :DDD
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?