latjolajban

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Så, i stallet började vi fylla lite vatten till Sarahs hästar innan vi tog in ponnysarna. Barbacka på båda blev det!
 
Ja, alltså han tog verkligen för sig idag. Han hoppade hit och dit, stack så fort vi var 2m bakom Soppan och sprang in i baken på henne osv, ja mer eller mindre hög på dagen! Kanske 3 galoppen som jag själv fick bestämma (annars typ 100:de) så galopperar vi superfint, fort men fint ja vet inte vad som fick han att explodera men tjoff så l¨g jag på marken och hade en glad lilleman betandes brevid mej! Han hoppade fram i galoppen, drog ner huvet och stannade så ja, inte lätt att sitta kvar då.. Trillade på sidan så har ganska ont nu men inget mer än det så får väll vara nöjd. På vägen hem så red vi förbi massa unghästar och lillen är så hingstig så han skulle jag visa upp sig men då började hästarna i hagen osså det så våra hästar stack iväg och jag bara jaha hagen tar slut nån gång... Ella hade lite mer problem med Soppan då hon 1) red i grimma och grimskaft.. och 2) Soppan blev "rädd" så hon drog på en bit till men även hon fick stopp på henne. 
 
Myste med minisarna sen haha Ella var helt störtkär i dom som ioförsig är helt förståeligt... Soppan och Zwier går ju dessutom i samma hage nu fram till söndag!
Dagen i ära blir det en bild på när jag trillar av min kära lilla ponny!











Kom ihåg mig?