urk

¦ Vardag
Varför kan de bara inte EN ENDASTE BUTIK PÅ NÄTET ELLER IRL HA DEN JACKA MAN VILL HA?? ÄR DET SÅ MYCKET BEGÄRT??? HAR KOLLAT TYP 100 SIDOR BOKSTAVLIGEN SAMT ALLA OLIKA MÄRKEN MEN DE ÄR UTSOLDA ÖVERALLT JAG FÅR SPEL.
 
Okej men det är sant!!! Förstår det inte asså, nått fel på sidorna eller så vill ingen att jag ska köpa dessa snygga jackor... Var och kollade på stan med mammi osså men icke... usch och blä vad gör man då lixom?? Kollade lite i scifi bokhandel med påvägen hem annars inget... 
 
Och kommit på vad jag ska tattuera nu, Sharon och mamma ska dit imorgon och kolla priser och ev boka tider!!
Okej så dessa är de jag tycker är finast men INGEN finns i någon butik på internet, alltså inte änns någon XXXL storlek med superful färg lixom alla är slutsålda...
 
Carhartt gillar jag nog mest, sen fjällräven och penfield och sist den abc.











Kom ihåg mig?