y'all gonna hate me when i get my shit together

¦ Natur , Vardag
Halloj! Nu är sommaren verkligen här och det är till och med så varmt att man inte KAN gå ut utan att dö! Sick...
 
Igår var vi i Skanör typ från klockan ett. Åt sedan på Da Aldo, en jättemysig och god italiensk restaurang! Eller ja, maten var god, inte restaurangen kanske ;) I alla fall, vi var fem tjejer och två boys, killarna var fega som fan och badade inte alls medans vi tjejer var i två vändor! hade väldigt kul i helhet trots värmen och vinden! 
 
Idag har jag städat mitt rum, och SORTERST en jävla massa. Vid ett (i typ 182 graders värme) åkte jag till stallet då Soppan hade hovslagare vid 14. Allt gick bra och så, hon var snäll som vanligt! Tvättade vatten karet i hagen och fyllde på fullt, rent vatten till ponnyerna och sedan kletade jag på en massa solkräm på snäckan då HON HAR TAPPAT BORT SIN FKN skyddande flughuva.. 
 
Strax kommer Ester hit så ska vi äta ute och sedan käka tårta och så, efter det hittar vi nog på något här inne för man kan inte vara ute :( ester sover här och sen drar vi till FHS tillsammans imorgon!
 











Kom ihåg mig?