Första sommarlovsdagen

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Bestämmde med Clara igår att vi skulle dra ner till sjön med hästarna så tog 1 bussen till stallet idag och fixade och så. Plockade bort en fästing på Soppan, fixade runt omkring hästarna och sedan red vi iväg. Tog ungefär en timme till sjön, så som sist tänkte jag tvinga ner Soppan i alla fall så hon stog med alla fyra i vattnet. 
 
Det gick över förvänatan och hon gick ner nästan direkt och det slutade med att vi var blöta från topp till tå av alla galopper genom vattnet! Shit så busig hon var alltså. Hon älskar vatten mer än mig typ haha. Hon tog ner huvudet mellan benen när vi var uppe på land och typ krullade sig och skuttade och skakade på sig och Spirit hade fkn damp och jag och Clara var helt jävla blöta och alla tittade på oss och våra köttbulleponnyer och solen brände och ja, det var bra. 
 
Brännde en fin bonna bränna men det är ok. Har hela sommaren på mig att fixa den på nåt sätt hah.
 


Anonym    •  

Hoppas Clara agerade fotograf hihihihihih :) :)bomba bloggen med era jätte fina ridpass bilder :D :D

Ser ut som jävligt underbar tur vid Sjön iaf,går inte klaga på vädret direkt av vad man ser på denna bild :)










Kom ihåg mig?