ridning 2k15

¦ Andra Hästar , Surprise , Vardag
Okej orkar inte blogga så mycket haha har ej lust lixom, vill bara inte alltid dela med mej av hästlivet ni vet??
 
Aja red Soppan och det gick bajs och orkade ej bråka med henne så tog gramanen resten av ridpasset.. Asså det gick ju bättre men hela ligger ju att vi ej ridit seriöst på överlänge så hon har blivit lite bortskämd med att gå som hon vill. Så är mest bara att köra om lixom, helt vår egna fel ju men tycker inte det är någon stor förlust för när hon väl fattat vad vi vill så gör hon det. Övade lite galoppombyten men var ju så längesedan så fick hålla på jättelänge tills hon fattade?? Aja efter det droppade hon av svett så duschade henne och ut i hagen..
 
Sen så sprang jag till bussen och missade den med 1 min så när E2 kom med bussen 15 min senare gick jag med dom till stallet igen för de vi skulle gjort med kompisar sket sig imed att jag missade bussen... Så väl i stallet så red jag Falcon lite och tja det gick inte så bra... Han hade inte heller ridits ordentligt så blev väll lite tätt på med han. Skuttade lite och jag fick inte alls till avstånden men men... Sen skrittade vi ut till kullarna och där red jag Fior lite haha han var övertaggad och höll man ej i tyglarna så sprang han ut i galopp med huvet mellan bena?? Haha sen taktade han hem och lekte rädd...











Kom ihåg mig?