älska bara det du äger

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Lärdom för idag; älska bara det du äger.
 
Som typ Soppan, hon är min och ingen jävel kan sno henne och bara döden kan skilja oss åt. Älska inte band eller skådespelar för poff har de förstört ditt liv. Älska maten du redan äter inte den du vill äta för restaurangen hinner stänga föralltid innan du har haft tid att äta där. Älska dina äkta vänner som aldrig sviker dej och som finns där hela tiden. Älska sängen du sover i för den är din men älska inte en säng som ser skön ut för när du ska köpa den har den slutat tillverkas. Tror ni greppat det va? Älska bara det du äger.
Tror nästan alla vet att Zayn har hoppat ur 1D som såklart fick mitt hjärta att brista. Grät och grät och vet inte vad jag ska ta mej till, kan inte kolla runt mej för hela mitt rum påminner om One Direction. De säger att 1D ska fortsätta men vad är 1D uta Zayn? Väldigt ledsen och samtidigt som jag försöker se det från hans perspektiv och verkligen vill supporta hans beslut så kan jag inte gör de riktigt än. Livet jag lever nu är i grunde uppbyggt på dessa fem killar och tanken på att en av dom inte vill vara där längre är obeskrivligt. Försöker trösta mig med att jag sett 1D 2 gånger men sen tänker jag på i sommar när jag ska se Liam, Harry, Louis och Niall men inte 1D... 
 
Har dock fått sms och annat från klasskompisar  och andra kompisar nu på kvällen då de vet vad de har bettyt för mej och de betyder mycket.
 
Annars var jag hos Soppan och fixade boxen som vanligt samt lagade hennes rutiga regntäcke som hon rivit hål i på två ställen. Sen hämtade jag henne och borsta henne som den prinsessa hon är sen gick vi till paddocken. Körde lite löst att hon skulle springa med mej osv och hon var superduktig. 2 gånger snodde gräset hennes uppmärksamhet men det gör ju inget. Övade lite på backa kommandot och det gick väll bra. Gick sen till bussen i stormen typ. 


Elin    •  

<3

Svar: <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?