den hydrostatiska paradoxen

¦ Djur , Vardag
Vet ni vad det är? Jo när man tar delta ur en triangel, delar på två, gånger π, adderar (m2), dividerar med 1kPa...  nej jag vet inte heller.
 
Fysik är inte alltid min starka sida, men när det väl är det är det typ ändå inte det. Greppar ni? Idrott var första lektionen. Var på Malmö dansakademi och det var jättekul. Hade en koreograf som lärde min grupp ett par steg och tja, det var lite svårt att hänga med när takten gick upp men annars var det rätt så enkelt. Efter det krigade jag i mig en halv SUB och sedan efter fysiken slutade vi. NU ÄR DET FKN LOV så jag gaaaah, vet inte vad jag ska ta mig till. Pappa var här, men alltså inte pappa utan resten av pappa familjen och de har precis åkt så nu ska jag kolla YT videor!
 
 
 
 


milina.blogg.se    •  

Vad skönt med lov! :)

Jeanette - Livet i London    •  

Så otroligt skönt med lov! Har längtat efter det sen terminen startade känns det som haha.










Kom ihåg mig?