ett ridpass till den dåliga högen

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Alltså idag. Mockade och fixade henne box medans Sharon fixade henne.
 
Efter att Sharon ridit så hoppade jag upp. Red runt i skritt, trav och galopp och det kändes jättebra. Formen satt fint och även i galoppen börjar hon sätta den! Hoppningen dock. Nää, jag red så himla dåligt så det är inte sant. Känns inte som jag lixom ansträngde mig eller nått. Har enorm träninsverk i benen sen idrotten igår vet inte om jag var lite loj pga det... Eller om vi krävde för mycket.. Aja, bara att ta nya tag till nästa gång och hoppas på att det går bättre! Sen akn jag till lägga att Soppan inte hoppade så himla dåligt mest jag som sabbade allt så ja, Soppan fick till några fina språng minsann. Fast himla kul att dressyren börjar sitta iaf hihi.
Kolla min sist lixom... ueh.
 
Igår gick hon dessutom själv i hagen när Izac var på tur! Fast hon ville smita i början men Amanda sa till henne hahah och sen gav hon sig... Så egentligen har hon inget emot det utan hon är bara lite tramsig. Imorgon ska Izac på tävling så hoppas på att Soppan kan stanna kvar i hagen! Blev inte så många bilder men det kommer några fler i ett inlägg senare!











Kom ihåg mig?