Första lov-dagen

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Sååå skönt med lov alltså! Sov till typ tio sen kunde jag inte längre somna om fastän jag var dödstrött.. Gick upp och satte mig vid datorn, spelade lite hw och installerade SIMS FUCKING 4!!! Så ska spela sen när jag är klar med allt annat haha.
 
Åkte till Soppan med Ester klockan 1. Fixade allt och red sedan iväg till lilla gräsängen. Red vääääldigt snabbt, typ 30 min och sedan tillbaka igen. Allt för att hinnan med bussen. Bytte buss på Södervärn och åkte till Jessie. Väl i Skanör så fixade vi (h)jässan och så red vi ner till en skog/fält/stäpp idk men fint var där i alla fall. 
 
Håller på att skicka biler till Est och har redigerat dem på Soppan som Ester fotade! Kommer upp i några separat inlägg, samt lite billder på Jessie och Ester!
 
 











Kom ihåg mig?