kanske inte så smart val

¦ Stallet , Surprise , Vardag
... av ställe att rida på idag.
 
Efter att ha fixat hennes och allt så tog jag in och fixade pärtan. Bestämde mig för att rida i paddocken och ja, den var genomblöt och underlaget var superlöst.. Men vågade inte rida på gräs för trodde de skulle va för halt och ville inte rida på grusvägen... Men ja, hon skötte sig bra trots underlaget som jag deffenitivt trodde hon skulle gå sämre på men inte alls. Ställde fram ett sockerbitshinder på medellinjen fast lixom tvärs över om ni fattar så jag red på en åtta och över hindret och bytade galopp och så. Tränade alltså på att byta galopp efter hindret som Soppan inte alltid fattar men gick verkligen super! Hon bytade inte första gången men tror hon insåg sen att et blir mycket lättare om man landar i rätt galopp. Hon blev ganska taggad mot hindre hihi så hon glömde bort att staketet kommer snabbare i full fart så blev typ en jättesnäv sväng haha. 
 
Sen var både hon och jag täcka av lera så fick såklart spola av det mesta och henne. Något hon inte tycket var så himla kul så ! fick hjälpa med att hålla henne. Sen fick hon komma in i boxen och mummsa på maten. Åkte sen hem med A och hemma nu!
Alltså hela hennes ben + magen och typ till sadeln var lerigt haha











Kom ihåg mig?