Krigarskada

¦ Djur , Vardag
Idag var vi hos Frank på Reptilcenter. 
 
Idag hade vi kul, fick hålla massa djur (stor groda, skäggis, orm, sköldpadda och krokodil) och ja hunden men den är ju ingen reptil haha. Iaf blev även biten av ormen (såklart ogiftig) när vi 4 tjejer skulle få ut den ena ormen som ville stanna inne. Haha var kalabalik men tillslut fick vi ut den och Frank tyckte det var så kul att se på och tog väll typ 20 min att få tag i ormen hahah. Sen pullperade vi den och fick testa det. Sen höll jag en krockodilbebis medans hans låda blev städad! Supersöt liten plutt!
 
Påvägen hem köpte jag Cafe 2000 mat (åhh matkort) och sen stack jag hem. Var tvungen att läsa i svenskaboken men blev så himla trött (därför jag verkligen inte kan läsa på lektioner i sånna böcker) och gick och la mig. Vaknade 4 och en halv timm senare haha!











Kom ihåg mig?