lisefise

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Dryg ponny den där Lise. Red med graman men ändå tog det tid innan hon gav efter. Hon bara sprang, blev skitiriterad på henne för hon iggade mej totalt. Styrde in i väggar och liknande tills hon gav sig och lyssnade på mig. Galoppfattningar var tydligen nått hon hade problem med igår så övade på det men de gick superfint! 
 
Sen lasttränade jag Soppan och Sarah skulle hjälpa mig för jag trodde inte jag skulle få på henne då hon brukar vägra gå in själv men hon var modig och gick på direkt! Sarah stängde en stund och sen så öppnade hon igen så gick det bra! 
 
Tvättade alla våra benskydd sen innan jag stack till bussen!
Förövrig håller vi på att förbereda det mesta för flytten nu. Kolla masken skickade vi in igår, fått lite saker påskrivna, betalade och på fredag ska vi köpa foder. Skrivit ut lite namnskylltar till hennes höpåsar samt foderhink!


ɑ n n i k ɑ    •  

Söt :D

Anonym    •  

Kan ni inte berätta lite mer om det nya stallet? Hur många hästar det bor o sånt? Ridhus/paddock? Fin uterittmiljö? :D
Kram!

Svar: Absolut! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?